Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Levenstocht
8 juillet 2008

Tussenbericht

Alles in orde in België?

Ik woon reeds een dag of vier in Tiznit, een stadje ongeveer zo groot als Leuven, 't is er warm zolang je geen marathon wil lopen, valt het goed mee (28°C). De oude stad bestaat uit smalle straatjes en om de een of andere reden hebben alle huizen een blauwe deur ;). Buiten de stadsmuren bevinden zich een hoop administratieve gebouwen en centra van weet ik veel wat voor organisaties (kwestie dat de naam van het centrum meestal in het Arabisch is aangeduid).

We zijn vandaag mijn definitieve verblijf gaan bekijken. Bestaat uit twee kamers en een 'badkamer' (dus een kamertje met tegels). Toen ik het zag, was ik niet al te enthousiast want er moeten nogal wat reparaties gebeuren voor het bewoonbaar is. Ik dacht dat ik er over vier dagen zou intrekken en ik zag het niet echt zitten om al die reparaties tegen dan klaar te hebben (ramen repareren, schilderwerken, de (woestijn)tuin opknappen, meubels kopen, ...). Gelukkig word ik gedurende een maand ergens anders geïnstalleerd (want mijn 4*hotel is wat te duur voor een maand (nee toch?! (ironic))). Aangezien de appartementen hier razend duur zijn (60euro per nacht, de afzetters!!) gaan we een van de volgende dagen op zoek naar een goedkoper hotel. Over een kleine maand ofzo zou het huis toch klaar moeten zijn en ik heb ze al laten weten in welke kleur ik de muren wil (die zijn nu felgroen! Hallo!! das ook ne rare die dat gekozen heeft! (neen, in feite gewoon de kleur van de DPA, de organisatie hier, maar toch...)).

Goed, ik ga maar eens vertrekken. Gisteren was het 21.30u voor ik thuis was! Er zat een virus op de PC van mijn coach en we hebben geprobeerd het te repareren wat niet gelukt is. Als iemand dus weet hoe je 'spyware-secure' messages kan tegenhouden, dan mag je een mail sturen.

Groetjes

Publicité
Publicité
Commentaires
Levenstocht
Publicité
Publicité